© Layout by Julia E.

24.6.2013

asiaaasiaaasiaaaaaa+muutama valmistujaiskuva

mähän tunnen jo ihan huonoa omaatuntoa tästä mun blogihiljaisuudesta.. tuntuu että siitä on ikuisuus ku oon viimeks kirjottanut ?:-D vaikka eihän siitä oikeesti oo ku ehkä viikko. mun viime viikko meni aikalailla suurimmaks osaks töissä ollessa ja sit kerkesin myös nähdä paanaa ja juoruilla sen kans, olla sanen kans, käydä iltatorilla ja toimia paanan henk. koht. valokuvaajana, käytiin nimittäin myös napsimassa siitä pari (kröhöm jos totta puhutaan niin mun kameran muistikortti meni ihan täyteen) kuvaa.. nyt aattelin vihdoin ja viimein alkaa muokkailemaan niitä kuvia, kun on vapaapäivä ja kunnolla aikaa. niin ja tietty viettelin juhannusta, perjantaina oltiin kalajoella ja lauantaina ihan vaan täällä kokkolassa, oltiin sanen kans kahdestaan ja vietettiin laatuaikaa, hihi♥ ja sit eilinen päivä meni melkeenpä kokonaan töissä ollessa, meinas verisuoni räjähtää päässä ku oli koko ajan ihan törkee kiire.. onneks nyt on muutama päivä vapista ja vasta viikonloppuna töihin taas.. ja hei ei vitsit !!! mä oon ollut niin innoissani viimeisen viikon ajan, saatiin nimittäin tietää että 1.8. olis muutto ihan superiin unelma kotiin♥ en kestä. enkä jaksa odottaa tohon asti..!! ja ennen muuttoa olis pipefest ja voi hemmetti soikoon oon innoissani:-D anteeks huutomerkkien paljous mut oon vaan niin innoissani, whoopwhoop !! mulla ei oo kyllä kauheesti muita kuvia kamerassa ku niitä paanasta otettuja, paitsi että sain kyllä viime viikolla musta otetut kuvat.. tyhmää postata ilman kuvia, joten tässäpä olis muutamia musta otettuja valmistujaiskuvia..!

   photo DSC_3014_zps60c7cc4b.jpg photo DSC_3007_zps09447126.jpg  photo DSC_3021_zps5cef2461.jpg
 photo DSC_2951_zps5f5f646e.jpg
 photo DSC_2992_zps191a5958.jpg  photo DSC_2975_zpsf5e343bf.jpg  photo DSC_3031_zps9d63ff5a.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!