© Layout by Julia E.

30.5.2013

ruskettunut, vihdoin !!

 photo IMG_36321_zps69f581ce.jpg

1. pari viikkoo sit lähdössä tanjan&letin tupareihin 
2. ihana ilma !!

 photo IMG_36331_zps8209a602.jpg

3. täytettyjä herkkusieniä, nam:-) 
4. ♥

 photo IMG_36341_zps28fcdd2c.jpg

5. hauvavauva♥ 
6. käytiin sanen kans vähä herkuttelemassa.. 

 photo IMG_36351_zps1799ceed.jpg

7. lol 
8. oltiin paanan kans tänään suihkurusketuksessa, aattelin olla fiksu ja suojata mun napakorun ku siinä on vielä se alkuperänen koruki eikä se oo iha vielä parantunu:-(.. tämmönen näky ootti.. mut wohoo, en oo varmaa ikinä ollu näin ruskee:-D!!

että semmosta !! mä oon kerranki ihanan ruskea, toivon että tää ei lähtis ikinä pois.. haha:-D oon niin innoissaan, mut samalla mua jänskättää ihan sairaasti lauantai, apua ! oon kyllä niiiin onnellinen että valmistun. mulla ei oikeestaan ees ollut mitään asiaa, joten voisin lähteä käymään äitillä ja nauttia tosta arskasta. moikka♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!