© Layout by Julia E.

5.4.2013

pitkästä aikaa..

 photo DSC_00052_zpsfc690286.jpg  photo DSC_0025-5_zps16c59f2b.jpg  photo DSC_0034-6_zps095cdf57.jpg

sorisorisori tästä mun hiljaisuudesta ! mut on vaan ollu ihan törkeen kiire viikko, oon ollu päivisin töissä ja sit iltasin ihan aivokuolleena kattonu vaan pakoo, eli eipä mitään kummosempaa.. univelkaa olis vaikka muille jakaa, mut toivottavasti ne sais nyt tässä viikonlopun aikana nollattua. ainaki pitäis saada ku ei oo mitään kummosempia suunnitelmia viikonlopulle (onneks:-D haha). tai no, ainaki aion kattoo miljoona jaksoo pakoo 
ja syödä herkkuja♥ sounds gooooood.

   photo DSC_0001-8_zps670c41ec.jpg photo DSC_0023-9_zps2c7c253e.jpg  photo DSC_0019-9_zps20fec371.jpg  photo DSC_0029-6_zps2cce0d54.jpg

nii ja vielä pääsiäisestä, seki meni vaan sanen kans löhöillessä ollessa ja kattoen pakoo (ylläriiii, mut oon jääny niin koukkuun siihen..!!), syöden noin 345660 kindermunaa ja sit käytiin vielä kattoon porukalla leffateatterissa mama. se oli muuten mun elämäni suuuurin virhe.. nyt kuvittelen että mama asuu täällä. jeejeeee, minä ja mun mielikuvitus:-D en kuulemma enää saa kattoa kauhuleffoja, mutta ehkä parempi niin, kaikkien kannalta.. mut nyt tää meni vähän turhan pitkäks höpöttelyks, ehkä alan vaan suosiolla makseleen noita laskuja (super fun..) ja tekeen ruokaa. 
moimooii ja kivaa viikonloppua puput♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!