© Layout by Julia E.

19.4.2013

!!!

 photo IMG_31881_zps1c1676e8.jpg
1. ne kengät♥ 2. smilesmileee 3. buuu, hyi mikä ilma 4. ♥♥♥ IHANA

hellooou !! täällä blogin puolella on ollu nyt vähän hiljasta (tajusin vasta että siitä on jo yli viikko ku viimeks kirjottelin..), mut kyllä kai te jo tiedätteki syyn.. oon aina töiden jälkeen väsyny enkä jaksa avata konetta/tai sit on vaa muuta hommaa, etten oikee kerkee kirjotella vaikka tästä tykkäänki♥ 

mä en oo vieläkään parantunut poskiontelotulehduksesta ja uus lääkitys alkaa huomenna.. wohoo. oikeesti ei hemmetti soikoon.. toivottavasti noi nyt sit auttais. nii ja oon tilannu maailman ihanimmat kengät ja toiset pitäis vielä hakee postista tänää töiden jälkeen. vähä kiva mennä töihin ku sai nukkua kunnolla ja nyt tuntuuki et mulla on paljon energiaa, haha:-D mutjoo, mä voisin nyt alkaa meikkailemaan ja pukemaan, onneks ihana paana sano että se voi viedä mut töihin, aww. moimoi ja kivaa viikonloppua♥ ja toivottavasti tää nyt ei oo kauheen sekavaa luettavaa, mut tuntuu vaan että on törkeesti jutskaaaa !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!