© Layout by Julia E.

15.2.2013

penkkarit 2013

Photobucket
Photobucket
olin ehkä coolein paavo pesusieni ikinä
Photobucket
pelottava paana.. :|
Photobucket
tanja the vitun ruma seepra, niinku paanan kans naureskeltiin.. :-D no ei.. söpö seki oli
Photobucket Photobucket

huhhuh ! eilen oli ihan mieletön päivä. ja ihme, että oon elossa. no ei oikeestaan ees oo, koska mähän lähdin eilen callesta jatkoilta jo ennen kahtatoista.. väsytti ihan sairaasti, mutta oliko sekään mikään ihme ku heräsin eilen aamulla jo vähän yli viis. ja sitäpaitsi, piti kerätä voimia tätä viikonloppua varten;-D haha. eli siis mehän lähdetään tänään kalajoelle mökkeileen, kivaakivaakivaa !! mun pitäiski jo oikeestaan mennä meikkaileen ja pakkaileen (joo kyllä, jätän kaiken aina viimetippaan..), joten kivaa viikonloppua kaikille♥

2 kommenttia:

  1. Mä oisin ollu Paavo Pesusieni kans! Se on mun ehdoton lemppari (Nytkin istun dataamassa Paavo Pesusieni -huppari päällä :P).

    Toi on jännä muuten toi tapa nykyään, et penkkareihin puetaan asut päälle. Ei meillä ainakaan sillon 2007 ollu varmaan yhelläkään naamiaisasua päällä. Meil oli vaan ne penkkarihaalarit, jotka oltiin itse spreijattu haluamamme näköisiks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, jee:-D paavo on kyllä ihana♥
      aijjaa, vähänkö jännä.. no kyllä nyt on kivempaa ku saa ite pukeutua miten haluaa:-)

      Poista

kiitos kommentistasi♥!