© Layout by Julia E.

19.2.2013

stressiä part. 302466678

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

mulla olis oikeesti aika paljonki asioita mitä pitäis tehdä, mut tähän koneelle mä oon vaan jämähtäny.. stressiäki olis, mm. kohta lähestyvistä kirjotuksista. jeejee ja oonko alottanu lukeen ? en. hyvä minä, tässä sitä taas ollaan, tutussa tilanteessa. nooo, kyllähän sitä kerkee (kuinkahan monesti oon noinki sanonu ?!)

mun tän viikon piristysruiske tais tulla eilen, meillä oli nimittäin paanan kans hiustenvärjäysoperaatio, vihdoin !!! kyllähän sitä oliki ootettu:-D juurikasvu piiloon ja pinkkiä latvoihin, söpöö. mut mulle ei kyllä tullu ihan niin pinkit latvat (niinku tosta viimisestä kuvasta näkyy, eli ei melkeen ollenkaan pinkkiä:c) ku olin aatellu.. pitää laittaa vielä torstaina lisää sitä väriä, sovin sit oikeen hyvin lauran ystävänpäivän (vähän myöhässä mut ei se mitään !) -teeman väreihin.. haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!