© Layout by Julia E.

27.12.2012

joulua+lahjoja

mä räjähdän kohta. tai oikeestaan mun maha räjähtää.. suklaata aamupalaks, suklaata välipalaks, suklaata päiväruoaks, suklaata iltapalaks, hohhoijjaa:-D oikeesti. ja tosta suklaavuoresta päätellen tää ei tuu loppuun vähään aikaan, kiva !!! mut oli mulla ihan oikeeta asiaakin, mua nimittäin surettaa ku joulu on jo ohi. mut onneks mun jouluaatto meni oikeen kivasti. herättiin sanen kans aikasin, käytiin joulusaunassa, mentiin äitille syömään ja avaan lahjat, sieltä pappan haudalla käymään, sanelle syömään ja availeen lisää lahjoja ja lopuks takasi tänne, löhöilyä ja suklaansyöntiä. oikeen ihana päivä♥ harmi vaan, että se meni niin nopeesti.. nyyyyyh. miten jaksan taas odottaa kokonaisen vuoden..?!?! 
tässä olis aatolta fiilistely (ruoka+lahja) kuvia

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

onneks sain kivoja lahjojakin, joita voisin tässä nyt esitellä.. sukulaisilta/äitiltä/pikkuveljiltä sain
Photobucket 
ihanan body shopin paketin♥
Photobucket 
tosi hyvän shampoon ja hoitoaineen
Photobucket 
..tää tulee niin tarpeeseen !!!
Photobucket 
lahjakortteja ginaan ja h&mlle (♥♥♥)
Photobucket 
..nää on aina hyviä !!
Photobucket 
aivan ihanat marimekon pussilakanat !!
Photobucket
vihjaskohan äiti jotain tällä.... noeeii mut tää on kyllä tosi kätevä, kiitti mama♥

sanen äidiltä (kiitos vielä♥) sain
Photobucket 
ihanan tähtikoristeen jonne tulee sisälle kynttilöitä
Photobucket 
käytännöllisen keittokirjan (tuli heti nälkä..)
Photobucket
onneks tämmösiä tulee aina käytettyä !

sanelta (♥) sain
  Photobucket 
tää on niiiiin hyvä !!
Photobucket 
hihii;-D
Photobucket 
Photobucket
mun uusin rakkaus..♥ 
Photobucket
oikeesti, söpö vai söpö ?!

lisäks tuli vielä oikeesti ihan hirveesti suklaata+rahaa ja kauan toivottu moccamaster, jeee ! kaikki lahjat oli oikeen mielusia, kiitos vaan kovasti kaikille♥ tuntuu kyllä että mä unohdin esitellä jotain..? mut nyt mä meen meikkaileen ja syömään vähän lisää suklaata (hmm alan epäileen että mekko, minkä oon suunnitellut laittaa uutena vuotena päälle, ei ehkä enää mahdukkaan....), moimoi♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!