© Layout by Julia E.

26.11.2012

sulje silmät, sulje suu, jos se mieleen tukehtuu, mä nään kylmiä ilmeitä joihin kukin pukeutuu

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

koska ulkona on noin harmaa/masentava ilma, päätin mä pistää samalla mitalla takasi ja pukeutua melkein kokonaan mustaan. no okei, ainoot väripilkut oli toi valkonen kauluspaita tuolla alla, converset (neki luokitellaan kyllä melkein mustiks nykyään, nyyh.....) ja plus mulla oli vähän pinkkiä huulipunaa, mut eipä se kovin hyvin näkynyt. käytiin äitin kans kaupassa ja anttilassa, mä niiiiin kovasti haluaisin mun hiuksista latvat pinkeiks !! mut en löytänyt semmosta väriä.. buu. jos tiiätte mistä semmosta löytäis niin vinkkejä otetaan enemmän ku mielellään vastaan, kiiitoooos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!