© Layout by Julia E.

22.10.2012

miks..

Photobucket 

 miks luottamus on vaikee ansaita, mutta helppo menettää ?

Photobucket 

 miks mua väsyttää melkein koko ajan ?

Photobucket 

 miks mä en voinu syntyä vaikka espanjaan ?

Photobucket 

 miks mulle tuli postissa kutsu invalidiliiton juhliin ?

Photobucket 

 miks joulu ei voi jo olla ?

Photobucket 

 miks turhista asioista syntyy riitoja ?

Photobucket 

 miks mä en muista melkein mitään ?

Photobucket 

 miks mä en jaksa aatella asioita pidemmän päälle ?

Photobucket 

 miks jersey shoresta alkoi viimeinen tuotantokausi, miksei se vois vielä jatkua ?

Photobucket 

 oonko mä yksinkertainen ku nauran alla olevalle kuvalle ?

Photobucket 

 näytänkö oikeesti niin nuorelta, että multa oli tarpeen kysyä paperit ku seisoin pelikoneen 
vieressä ?

Photobucket
kuvat weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!