© Layout by Julia E.

15.9.2012

seppälässä

Photobucket Photobucket 
nyyyh haluun noi mustat korkeevartiset kengät+noi nahka pöksyt !!

 noi on eiliseltä (oikeesti mulla kyllä aika paljonkin kuvia eiliseltä illalta..). oli kyllä tosi kiva olla stailattavana ja kuvattavana:-) jänskättää että minkälaisia kuvia saan maanantaina takasin.. jaiks. mut myöhemmin olin sitte vielä paanan kanssa, käytiin kaupungissa kierteleen ja mentiin tanjalle (syömään niiden jääkaappi melkeen tyhjäks, haha) ja loppuilta menikin sit ympäri kokkolaa kierrellessä.. tänään nukuin ihanan myöhään, oon lusmuillut ja käytiin sanen kanssa niillä syömässä, nam. hmmm mietein tässä että pitäisköhän mun vihdoin laittaa mun hiukset jotenkin. meinaan vaan että ne on kyllä näyttänyt ihan sliipalta tänää..

DSC_0057 DSC_0059 DSC_0060

nonni, en jaksa enää kahtella näitä hiuksia.. taitaa suoristusrauta huutaa jo mun nimeä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!