© Layout by Julia E.

21.9.2012

HAPPY

ja harmaus on poissa ! niin säässä kuin mun elämässä. no haha emmä nyt tiiä onko mulla niin harmaata ollu.. mutta ainaki mun mieli on supervalosa. kirjotukset on nyt nimittäin ohi tältä vuodelta, jeejeeee. vitsit oon oikeesti helpottunut. nyt ei tarvi miettiä että mitähän sitä tekis illat, eipähän tarvi enää tylsistellä ja lukea. jeee mun elämä on tullut takaisin !! hih. oikeesti voi pojat tätä tunnetta

DSC_0034 DSC_0041 DSC_0027 DSC_0039 

 noissa vaatteissa oon hillunut suurimman osan tästä päivästä (ja kuvat nyt on mitä on, vähä kiireessä napsittuja..). mut nyt noihin 
vaatteisiin tulee muutos, lähdetään nimittäin porukalla juhlii, whii. hauskaa perjantaita♥

ps. miks näytän noin marsulta:-DDDDD oikeesti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!