© Layout by Julia E.

28.5.2012

-

DSC_0005 DSC_0001 DSC_0040 DSC_0008 DSC_0016 DSC_0067

eilen luettiin paanan kanssa englantia ja otettiin arskaa. tehtiin myös tosi herkullinen sunnuntaidinneri, eli nuudeleita.. haha. 
myöhemmin oltiin sitten vielä tanjan kans ja puhuttiin henkeviä. 

DSC_0068 DSC_0069

blöh tänään kävin tekemässä englannin kokeen ja tulin kotii lusmuileen. onneks ihana äiti tuli käymään ja toi samalla kevätrullia, nam ! äiti pelasti mut nälkäkuolemalta. nyt oon sit vaan siivoillu ja odotellut, että paana sais joskus kans siivottua ja soittais.. tylsää oottaa. haha valitan aina jos joudun oottaan muita, mutta sitte oon kuitenki aina ite myöhässä joka paikasta. nii ja oon kuunnellut ainakin 234567 kertaa jesse kaikurannan - vie mut kotiin. aivan yli-ihana biisi♥. mulla on muuten huominen vapaata, tosi jees ! mut nyt mä voisin mennä laittaan hiuksia, kauhee harakanpesä päässä.. noni hejdå !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!