© Layout by Julia E.

31.3.2012

ei saa kesyttää sellaista sydäntä, joka lyö kipinää ja innostuksen sytyttää

DSC_0008 DSC_0072 DSC_0034 DSC_0035 DSC_0066 DSC_0013
DSC_0073
DSC_0037 Photobucket DSC_0061 DSC_0047
heippa murut ! ja anteekspyynnöt mun hiljaselosta. voisinki aloittaa heti tekosyillä. oon ollut mm, niin väsynyt ja turhautunut sekä myöskin yksinkertaisesti niin laiskalla päällä, etten vaan oo jaksanut napsia kuvia tai tulla kirjottelemaan.. jotenki oon ollut ihan yli väsynyt ton färsaarten reissun jälkeen. noni, mut nyt oon saanut levätä ja virtaa riittää ! mun tämä viikko on mennyt melkeenpä kokonaan kotona ollessa, äitillä ja isillä käydessä sekä tanjan kans oleskelussa ja missä sattuu pyöriessä.. eilen kohteeks valikoitui esimerkiksi kruunupyy.. :-D että tosi jänskää on ollut ! haha. tää oli oikeesti vaan tämmönen pikku morjenstus (voiko noin sanoo ?), koska mun pitää nyt mennä meikkailemaan sekä pukemaan päälle. ollaan lähdössä tanjan kans viihteelle, whii. noniin, hauskaa lauantai-iltaa kaikille♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!