© Layout by Julia E.

21.2.2012

muistikuvat hämärtyneet, silmät katsovat tyhjyyteen, näyttää ajatukset irralliset, tunteet vialliset

DSC_0544 Photobucket 
oon koko päivän miettinyt, että mikshän mulla on pää nii jumalattoman kipee.. no, fiksuna tytsynä ratkasin sen mysteerin tässä vasta äsken. mulla on kummallakin puolella päätä hemmetin kokoset kuhmut.. jeejee. viikonloppu oli siis 5/5.. tänään on muutenki ollu ihan kumma päivä ! no, onneks mulla on nyt ylisöpöt kynnet, jotka piristää ja luojan kiitos tämmösiä päiviä on harvoin ! niin ja toi käsikoru on uus tulokas. kävin eilen vaihtamassa sen kukkasen käsikorun minkä ostin viime viikolla tohon, koska se meni mulla viikonlopun aikana ainaki kolme kertaa rikki.. ja siitä lähti timantit. harmi sinänsä, mut onneks sain tollasen ihanuuden sen tilalle !

1 kommentti:

kiitos kommentistasi♥!