© Layout by Julia E.

23.1.2012

liian vähän kerrallaan mun tajuntaan mahtuu, liian usein, liian myöhään sitä havahtuu

DSC_0013 DSC_0007 DSC_0017 DSC_0001 
Picture 0068
oikeestihan mulla oli suunnitelmissa lisäillä näitä kuvia jo eilen, mutta se sitte vähän jäi..! olisko syy ollut siinä, että olin t ö r k e e n väsynyt ja semmosta.. lauantai vähän venähti. haha. nii ja hei kävinhän mä äänestämässäkin, vitsit ku oli jännää. nii ja nyt sinne pitäis uudestaa ? no onneks tiiän jo, että annan ääneni samalle kuin eilenkin. tänään mulla sit onkin ollut niinkin mielenkiintoista tekemistä kuin historian kokeeseen lukeminen ! ai että. koeviikko♥ luojalle kiitos, että kohta tää kamaluus on ohi ja pääsee takasin kauppiksen puolelle. jeejee ! mut nyt lukemaan tohon kokeeseen, öitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!