© Layout by Julia E.

28.12.2011

on helppo rima alittaa, on helppo esittää nöyrää, mut minkä taakseen jättää sen aina edestään löytää

tänään mulla ei jäänyt pelkäks ajatteluks toi kaupungille meno (eikä imuroiminen !!, mut vaatekaapin siivous onkin sit asia erikseen....), vaan kävin pyörähtämässä sielä paanan kanssa :-) en tiä oliko virhe vai ei mennä, meinaan vaan että voi huhhuh niitä jonoja ja sitä ihmismäärää.. mut mukaan sain kuitenkin napattua kahdet uggit cip capista, sekä aivan ylisöpön pitsimekon löysin hooetämmältä. no okei, oon mä sen bongannut jo kauan sitte, mutta tänään se rakkaus sai (vihdoin !!) mun vaatekaapista paikan. ja luulenpa että se päätyy mun päälle uutena vuotena, whii. joten ei kyllä ollut mikään ihan turha reissu, vaikka meinaski ahdistus iskee sielä jonotellessa ;-D haha

Photobucket DSC_0089 DSC_0131 Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!