© Layout by Julia E.

15.11.2011

niin sanotaan tiedon lisäävän tuskaa, tuskakin on juhlaa, jos vertaa epätietoisuuteen joka hiljalleen tappaa

oijjoi ! hyviä uutisia ! (tai ainakin yks hyvä..) no mä sain tilattua vanhojentanssimekon, wohoo ! enää ei oo (ainakaan siitä) stressiä.. niin, paitsi jos se onkin ihan kauhee mun päällä, tai ihan erivärinen tai jotain muuta shokkeeraavaa....... no se nähdään sitte . en vaan malttais millään odottaa !

niijjoo ja mitäs muuta.. hemmetti ku aina unohdan mitä kaikkee jänskää oon tehnyt tai mitä kaikkee on tapahtunut.. mulla on niiiin varmasti joku nuoruusiän dementia, jipii.. nii, tai sit oon vaan tulossa niin vanhaks ku koko ajan väsyttääki ja on kylmä.. entiä mikä siinä on, väsyttää nytki ihan törkeesti.. ehkä toi pimeys tuolla ulkona vaikuttaa jotenkin asiaan ? saattaa olla ! ei vitsi olis kiva ku pääsis johonki lämpimään köllöttelemään, aijjai ! kelpais mulle . että ihan vinkvink, jos joku on sielä ruudun toisella puolen lähdössä johonki lämpimään ja ihanaan paikkaan, niin oletko ystävällinen ja varaat mulle paikan vaikka matkalaukustas,
kiitos !

Picture 0014
näytän lähinnä kiimaselta apinalta, mutta ei anneta sen häiritä !
DSC_0024
mites noi nakkisormet, ehanaaa


mutjoo, mä taidan nyt mennä nukkumaan,
hyvää yötä 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!