© Layout by Julia E.

21.10.2011

I hope they can see their mistakes now and not do it to another but if they don't I hope that person finds someone like you 'cause you believed in me when no one else did and you gave me the strength to move on

DSC_0013 DSC_0009 DSC_0004 DSC_0007 DSC_0002

mulla on maailman parhain paraskaveri ♥, koska se "kokkas" mulle eilen kananmuna voileipiä :-) haha . niijjoo eikä meidä mässäys suinkaan tohon loppunut vaan haettiin vielä nachoja ja tacokastiketta, mmmm ! niin ja sitte eilen oli vielä aivan pakko lähteä tanjan ja paanan kanssa ajelemaan, hmm, tosi mielenkiintoseen paikkaan.. tai siis paikkoihin, haha
nyt ollaan sitte tässä mun kämpillä (ylläriylläri) paanan kanssa alottelemassa (voi ei) ja ootetaan enää tanjaa.. mutta tää oli vaan tämmöne pikapika postaus, koska mun pitää mennä taas vaihteeks kattelemaan vaatteita..

joten moimoi ja pitäkäähän hassu perjantai ja olkaa kiltisti ♥ (meinasin kirjottaa että lauantai, oon ihan sekasi päivistä.....) nojoo tää sekava fanny lähtis nyt ja jättäis tän vaan suosiolla tähän, haha


psssttttt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!