© Layout by Julia E.

31.10.2011

10 things (about me)

blöäh ! onpa masentavaa olla kotona kipeenä.. tässä tylsyydessä märehtiessäni ajattelin tehdä
tänne tämmösen ''10 totuutta minusta'' -jutun . mm'm, kiinnostavaa !


1. ripset/silmät 
mä vihasin ala-asteella mun pitkiä ripsiä ja meinasin moneen otteeseen leikata/nyppiä niitä, mutta onneks en sitä kuitenkaan tehny..
nyt rakastan näitä ! haha, enpä tartte ainakaan tekoripsiä.. ;-) ja silmät ! mä tykkään hirmusesti mun silmistä .

DSC_0012


2. lössö olo 
mulle tulee AINA heikko olo jos joku alkaa puhumaan verisuonista, tai jostain muista ällöistä jutuista.. yläasteella mun pahin painajainen oli terveystiedon tunnit, jolla käsiteltiin ihmisbiologiaa, ja oikeen perehdyttiin ihmisen syövereihin . hyi .

tumblr_lsyf38SBVv1qba2hoo1_500_large


3. ruoka
voisin elää pelkällä myslimaitorahka -kombolla . samaten halloumjuusto -salaatilla, nam ! ja mulla on myös kaikkia outoja ruokayhdistelmiä,
mm. pinaattilätyt+vaniljakastike

DSC_0001 DSC_0029


4. kroppa
olin ennen aika epävarma mun ulkonäöstä ja muutenkin kropasta.. mut nyt oon oppinu tykkään tästä kokonaisuudesta, koska eihän kukaan voi ulkonäölleen mitään.. :-) joten parempi sopeutua

tumblr_lt7luirgnH1r3ssxqo1_500_large


5. pelot
oon oikeesti joku maailman pelokkain ihminen . siis oikeesti . pelkään millon mitäki; pimeetä, hämähäkkejä, murhaajia, perhosia, lintuja, käärmeitä, klovneja, jne . tää lista on oikeesti loputon.. mut parhain näistä ehkä on se kun pelkäsin/säikähdin omaa kuvaani . oltiin paanan kanssa ajelemassa ja oli pimeetä, katoin ikkunasta ulos ja näin vaan semmosen valkosen naaman ja isot silmät.. :-D

tumblr_ls04dxgkjG1r1oiz5o1_500_large


6. kaverit
ne on oikeesti mulle tärkeimpiä ♥

tumblr_lm85s2x0Tg1qj5rbgo1_500_large



7. musiikki
mä rakastan musiikkia ! rakastan viikonloppu aamuja, ku saa rauhassa syödä aamupalaa ja lueskella blogeja, sekä kuunnella hyvää musiikkia :-) kuuntelen myös aina autolla ajaessa musiikkia .

tumblr_lt2nqrSYu81r44uf0o1_500_large


8. kengät/laukut/korut + tyttömäiset jutut 
rakastan kenkiä, koruja ja laukkuja ! koruja löytyy reippaasti, sekä laukkuja . kenkiäkin on semmoset 45 paria, mutta silti käytän vaan ehkä 10 noista.. haha !

tumblr_kzdjumDp3k1qa2929o1_500_large


9. matias
matias on mun vauva ♥! se on niin tärkeä mulle ! se tuli meille neljän vuoden ikäsenä, ja tykästyin siihen heti ! vaikka en enää asukkaan kotona, niin käyn useesti moikkaamas sitä ja lenkillä sen kanssa, jne . tuitui ♥

DSC_0029


10. auto
rakastan mun autoo ! se on mun ikioma silmäterä . tulee heti kauhee stressi jos se on esim. likanen.. koitan pitää siitä hyvää huolta ja on se aika monilta naarmuilta säästyny.. haha ! ;-D

Photobucket
(jotkut kuvat koneelta, toiset taas weheartit.com)

vielä tähän loppuun tän päivän fiilistely biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!