© Layout by Julia E.

29.9.2011

some things just don't change, It's better when they stay the same

tosiaan........ olis eilen pitänyt vaan jäädä kämpille ja mennä ajoissa nukkumaan, tyhmä minä !!

DSC_0078 DSC_0087 DSC_0117

ku kattelin näitä kaikkia 125 kuvaa mitä otettiin eilen, ni oon yli 95% kuvista tosi mahtavilla ilmeillä.. ja plus melkeen kaikki on
tollasii tärähtäneitä.. jeij ! oon kyl tosi hurmaava, ei voi muuta sanoo !

tänään mulla alko muuten taas vaihteeks viikonloppu ! ah, ihanan nopeeta menny tääkin kouluviikko.. :-)
saa nähdä mitä viikonloppuna keksis.. :-) aattelin olla pitkästä aikaa ihan selvinpäin . mut saa nähdä..
on kyllä vähä stressiä ku aina pitäis olla valmiina suunnitelmat viikonlopuks heti monta päivää ennen..
mur miksen mä osaa ottaa chillisti ja olla miettimättä tollasii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!