© Layout by Julia E.

29.8.2011

jos ei tuu verta ei voi sattuukaan

DSC_0035
DSC_0027
DSC_0026
DSC_0023DSC_0007
DSC_0002
DSC_0083
DSC_0079
DSC_0077
DSC_0063
DSC_0053

kivasti taas lauantailta kuvia.. haha :-) mutjoo, koko lauantai meni kyllä aika nappiin ja oli taas kerran kivaa, suurkiiitos murut♥!
ja kaikenlisäks ilmakin oli aika täydellinen, ihanan lämmin !
mut sunnuntai oliki sitte taas asia erikseen.. meinaan että koko melkeen koko päivä meni lusmuillessa,
mutta eieiei, olin kaikesta huolimatta aika reipas ja sain siivottuakin täällä (lusmuilun lisäks) . haha jee voin olla ittestäni ylpee

tänään mä olin tosiaan koulussa puoli neljään ja sen jälkeen tulin kämpille ja lähdin paanan kanssa kaupunkiin pyöriin.. kiva ylläripylläri vesisadekkin tuli koettua . mut joo, tänään aamulla ku pyöräili kouluun niin huomas että kyllä se syksy vaan on tulossa :-)

DSC_0002
DSC_0001
ja joo, mä tiedän että nää on huonolaatusia
bleiseri/H&M, arskat/H&M, kauluspaita/JC, farkut/JC, kengät/aleksi13, kangaskassi/H&M

mut nyt mä taidan mennä nukkuun, öitä♥

2 kommenttia:

  1. tykkään tosta toisiks ylimmäisestä kuvasta ;D

    VastaaPoista
  2. haha joo mää kans :-D !! luot kivan evil devil katseen mun suuntaan..... :-DDD

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!