© Layout by Julia E.

19.8.2011

'cause it's okay to believe in something, It's alright to live your life for someone

DSC_0042
DSC_0013
DSC_0005
DSC_0008
DSC_0010
DSC_0012

puolustaudun ! mut manipuloitiin ostamaan noi ihanat uutuudet (kiitos vaan pauliina ♥, nyt joudun syömään viikon nuudeleita noiden takia) haha, no ei kai . oon just ihastunut tohon pipoon, se on ylisöpö . ja noi korvikset oli niin säälittävän halpoja että ne oli aivan pakko pelastaa itelleni . niin ja jouduinhan mä hakeen itelleni uuden rajauskynän, koska aiempi sanoi tänä aamuna sopimuksensa irti.. eli suomeks se kirjaimellisesti räjähti mun naamalle ja vartalolle, sekä vessan seinään ja myöskin koko lavuaari oli ihan mustana..... no tää on tätä mun tuuria . mutta joo, mulla on kaikesta huolimatta taas kerran hyvä fiilis ! syynä siihen vois olla ehkäpä tämänpäivänen vapaapäivä, eli mulla ei ole ollenkaan tässä jaksossa perjantaisin koulua, jeejee . että näinkin hyvillä fiiliksillä voi alotella viikonloppua :-)


hauskaa viikonloppua kaikille

haha :-DD

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!