© Layout by Julia E.

30.6.2011

oh, once in your life you find someone, who will turn your world around, pick you up when you're feeling down

äää :-( tää blogger ei suostunut eilen mun kans yhteistyöhön (buuuuuuu), joten aattelin nyt pikapikaa tulla tänne heittämään postauksen :-)

nää mun viime päivät on mennyt myöhään valvoessa ja aika pitkään nukkuessa.. siinäpä se . en oo saanut mitään hoidettua ja oon vaan ollut . voivoi mua ! eiku ainii kävinhän mä toissapäivänä kaupungissa ja sieltä mukaan tarttu pari jutskaa (kuvat alhaalla) . ja oikeestaan ootan vaan että tulis viikonloppu niin kaikki olis todennäkösesti paaaaljon paremmin . niin joo ja tänään kun heräsin nii mun teki mieli tanssia ? öö joo .

mulla on kaaaaaauheesti asioita hoitamatta, mutta minkäs teet ku oon lusmu.. haha . no tänään aattelin kyllä ottaa itteeni niskasta kiinni ja hoidella asiat (uskokaa pois !), ja sitte suunnitelmissa olis mennä ottaa arskaa, vaikka mitä sitä turhaa ku en kuitenkaan rusketu, korkeintaan päivetyn vähän ja sitä ennen saanki maata auringossa varmasti ainakin 4h......... no ei voi mitään, tervetuloa UV-säteily !



loppuun voisin lätkästä pari kuvaa viimepäiviltä, ollos hyvät
(tai oikeestaan ne ostokset)

haha, juustonaksu !

2 kommenttia:

  1. vihdoin myönnät että oon oikeessa... LUSMU:) ja juustonaxu!

    VastaaPoista
  2. hehe, no pakkohan se on myöntää.. :/ ja nii oonki !

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!