© Layout by Julia E.

15.6.2011

jump the fuck back and just act like you heard

joopajoo . menkää te muut vaan provinssiin ! no onneks mulla on kuitenki suunnitelmat (jotka vielä varmasti kusee......) valmiina juhannusta varten :-) haha, tästä tulee mielenkiintosta !

alkuviikko on madellut aika tylsästi, oon mm. ollut kotona, kotona ja kotona, käyny spinningissä ja äitillä sekä ollut kotona . kuinka hauskaa ! haha, toivottavasti tää tilanne nyt muuttuis.. onneks paana tulee perjantaina takasin, i miss you honey ♥ (tiiän että luet tän) :-D
tänään mulla olis suunnitelmissa lähtee kohta äitille ja käydä ostaan sen kans hiusväri ja värjätä sen hiukset (kyllä, mun olis ehottomasti pitänyt hakee parturi-kampaajaks mun
taitojen perusteella) . :-DDD

muttamutta, tässä tulis pari hassu kuva eiliseltä;




PS: MIHIN HEMMETTIIN NE LÄMPIMÄT ILMAT HÄVIS ??! :-(

2 kommenttia:

  1. mäki missaan sua roney<3 hahah, ei hitto mulla on yks juttu sitte! mutta kerron sitte huomenna, POIKA HUOMENNA NÄHÄÄÄ! jeee<3 enää 2rankkaa työpäivää edessä ja oon kokonaa sun, ja nii joo kai näit fb yhe vitu viestin?...-.- tai no mää soitan sulle ku meen töihin, on nii kiva aamulla herättää sut ja kuulla sun söpöuninen ääni:)

    VastaaPoista
  2. heheheheheehhh ♥ uuuuu can't wait !! ja hehe, tosi rankkoja työpäiviä.. :-D nii joo ja näin mää sen..! ja jeeeee :-)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!