© Layout by Julia E.

15.5.2011

now it's the second time around, I'm starting to see, it's me that feels this way


jooo elikkäs perjantaina oltiin tosiaan tytsyjen kans tripillä, taas kerran haapajärvellä :-D vietiin nimittäin paana sinne ja rundailtiin sielä ja silleen . oli kyllä kivaa ! :-D hahaaa mitä nyt nähtiin löysiä pedofiilejä....... nojoo, mulla on kyllä vielä paljon kuvia, mutta jostain syystä tää ihana blogger ei suostu latailemaan niitä, joten ne loput näette varmasti huomenna . btw, samalla näette sitten mun uudet ylisöpöt shortsit ♥, jotka ostin eilen :-) näin ne näyteikkunassa pari päivää sitten, ja voin kertoa että se oli rakkautta ensisilmäyksellä, joten hain ne parempaan talteen mun kaappiin .

mutta mä olen kyllä ollut niin väsynyt tänään, joten taidan mennä löhöilemään sohvalle ja kohta nukkumaan, joten huomiseen !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!