© Layout by Julia E.

21.4.2011

LOMA

TADAAAAAAAAAAA

tässä se ihanuus nyt olis, olkaa hyvät ! mä niin rakastan tota ♥
btw, mulla on nyt muutenki ihan super hyvä fiilis :-) olin tänään kemoralla ajamassa ja sekin meni hyvin . toivottavasti se kortti olis taskussa kahden viikon päästä ! ja muutenki, tänään alkoi loma ja ulkona on ihan törkeen ihana ilma ! tollasta koko viikonlopun, kiitos .
oon tänään menossa viettään tyttöjen kans iltaa paanan kämpille ja mun pitäis itseasiassa olla nytkin tiskaamassa ja pakkaamassa.. nooooh, perus minä, aina myöhässä.. tuo on aika paha tapa :-( pitäis vissiin ruveta vähä skarpimmaks..!

mutta nyt mä meen ennenku saan kiesi soittoja, huomiseen !
ja hei, hauskaa lomaa kaikille ♥


PS: mun on kyllä pakko vielä paljastaa mun uusi himon kohde..
FROOT LOOPSIT, aivan ihania ! niiin super hyviä

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!