© Layout by Julia E.

25.3.2011

it's friday, AGEN

wipiiii perjantai !! ainut miinus on se, kun tää viikonloppu menee hemmetin historian esseetä tehdessä ja psykologian kokeeseen lukemisessa :-( plus se, että oon ollut nyt yksin eilen ja tänään, että alkaa jo vähä tympäseen..

mutta mäpä olin eilen shoppailemassa ! :-) ja voi että mä rakastan sitä tunnetta kun saa jotain uutta !
tässäpä ne löydökset olis:

farkkuleggarit x2

niin ja on mulla vielä semmonen pinkkipunaoranssi paita (eli en siis tiiä mikä väri se on.. semmonen jänskä kuitenkin !) :-D ja mä ainakin ite tykkään kaikista noista hirmusesti, mutta ehkä kuitenkin se mun lemppari on tuo kukkahame :-)

haluatteko muuten tietää mikä on ihan TÖRKEEN hyvä yhistelmä ?
siis ruokaaaa koskien :-D


elikkä siis pinaattilätyt ja vaniljakastike :-D nams, kannattaa muuten kokeilla vaikka tuo voikin kuulostaa erikoiselta .

mutta nyt mä jatkan historian esseen tekemistä,
moimoii ! :-)


xoxo,
fanny alexandra


PS: mulla on huomenna eka ajotunti, jaiks !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!