© Layout by Julia E.

15.3.2011

bad morning


mulla on nyt jänskä tilanne menossa . mä oon nimittäin mennyt autokouluun ! ja itseasiassa eilen ja tänään oon istunut jo teoriatunneilla, how fun ! en vaan malttais oottaa että pääsis jo ajamaankin.. :-)

btw vähän mun aamu alkoi huonosti eilen ja tänään.. mun hemmetin pyöränlukko oli jäätynyt ! argh.. otti niin päästä lähteä käveleen kouluun.. vaikka eihän mulla niin pitkä matka oo, mutta silti olis ollu kivempi pyöräillä . niinku tänäänki aattelin että 'jeeeee mun pyöränlukko aukes vihdoin' ja lähdin pyöräileen kouluun, kun olin koulun pihassa niin se avain ei enään mennyt sinne lukon sisälle.. joten eiku uudestaan pyöräileen kotia ja jättään pyörä tänne.. mutta onneks juue oli niin ihana ja lähti viemään mut kouluun, ettei tarttenu kävellä :-)♥

mutta nyt kerrankin aikasin nukkuun !
hyvää yötä :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!