© Layout by Julia E.

20.2.2011

happy b-day my honey ♥

ensiks eilisen asukuvia;
paita GT/shortsit Mick's


niiin elikkäs anteeks taas tästä mun hiljais elosta :-D en vaan saanut aikaseks alkaa kirjottelemaan tänne ja lisäämään kuvia, koska niitä on aika paljon :-)

mun viikonloppu meni kyllä muuten aika putkeen :-) perjantaina käytiin tytsyjen kans syömässä lauran synttäreitten kunniaks (jotka on oikeesti tänään, joten onnea viiielä kerran mussu♥)


ja sen jälkeen mentiin kahville . sitten lauantaina olin mamilla käymässä ja syömässä;


lauantai-iltana olin sitte sielä lauran synttäreillä ja oli kyllä kivaa, vaikken sielä ihan koko iltaa ollutkaan, mutta kuitenki:-)


ei onneks menny kauan lisätä noita kuvia.. latas hieman hitaasti :-D mutta joo, nyt mä meen katteleen vaatteet valmiiks huomista varten,
moimoii !


xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!