© Layout by Julia E.

24.1.2011

you have that wild side

viikonloppua;


moiii :-)

mä en ole jaksanut oikeen pitkään aikaan kirjotella tänne mitään järkevää.. enkä haluais että te kyllästytte ! mutta en jaksa ottaa tästä mitään stressiäkään :-D ja niinku ootte varmaanki (toivottavasti) huomannu, että mä oon vähän muokkaillut tätä ulkoasua.. en tykkää tästä niin paljoa :-D joten uusia muutoksia tulossa heti kun mulla on kunnolla aikaa .

btw, en haluais olla negatiivinen mutta.. MUA ÄRSYTTÄÄ . oikeesti nyt tuo ilma tuolla ulkona on jotain niin kauheeta . just tommosta loskaa.. -.- nyt oikeen unelmoin että pääsisin jonnekkin lämpimään..
mutta jos miettii positiivisesti, niin kohta ainakin on kevät ja mun synttärit ! jee :-) tavallaan masentaa täyttää 18, mutta tavallaan se on kivaaki :-D en tiedä, ehkä mulla on nyt joku ikäkriisi jota en osaa ees selittää . ja mä en malta oottaa että olis kesä ! haluaisin niin päästä pitämään maximekkoa ja kaikkia ihania korkkareita ! oh..


ja nyt on kyllä pakko päästä lenkille !


xoxo,
fanny alexandra

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!