© Layout by Julia E.

28.1.2011

tämä on rakkaus, mitä ei voi kukaan ottaa minulta pois


mulla on ollut tänään niiiin hyvä päivä ! hihii :-)
ja mulla on aivan super hyper hyvä fiilis tästä kaikesta . elikkäs, vaikka olin aamun yksin (koska mun poikaystävä, juue, joutui lähtemään aamulla klo 5:00 töihin), ja mua pelotti olla yksin kotona (ok, täytän kohta 18 mutta oon silti ikuinen pelkuri ja yksin olemisen vihaaja !!) niin silti sekään ei pilannut mun aamua ! voitteko kuvitella . no sitte menin normisti kouluun ja pääsin 14:00, sitte suoraan kämpille paana mukana ja syötiin (niinku toisiks alimmasta kuvasta taitaa näkyä..) ja kiiruhettiin kolmeks kaupunkiin kahville marin, tanjan ja lauran kans :-) btw söin törkeen hyvää vadelma piirakkaa vai mikä olikaan kahvin kera.. mutta en kehdannut alkaa ottaan mitään kuvaa siitä piirakasta, koska istuttiin tyyliin keskellä kauppakeskusta . joten teiltä jää maukas piirakka -kuva näkemättä :-( ja sitten lusmuiltiin kaupungissa ja päätettiin käydä moda aukiassa ja sieltä mukaan tarttu nää;


eikä ollu edes kalliit, vaan 10€ ! ja olin kuolannut tollasia mustia, mutta viimeks ei ollut sopivaa kokoa ja nyt jäljellä oli enään nää harmaat . on nää kyllä silti ehkä kivemmat ku mustat, enpä ainakaan oo sitten kokonaan mustissa :-) ja joo, mä olin tehnyt ittelleni lupauksen, etten enään osta mitään ennen ku seuraavaks vasta kevät vaatteita, mutta nuo oli niin pakko vaan ottaa ! en raaskinut hylätä niitä sinne :-( sitä paitsi, sitten mua vasta oliski harmittanut !!

ja kaupungista tultiin suoraan takasin tänne ja juteltiin kaikkea, ja mä tajusin että onneks mulla on tollasia ihania ystäviä joille voi kertoa oikeesti mitä vaan ! kiitos tytöt taaas kerran ♥


nyt vois kyllä mennä syömään vähän jotain..
joten eiköhän tää ollut tässä tällä kertaa !



♥; fanny alexandra

PS; otan kyllä vissiinki huomenna parempia kuvia noista shortseista jos laitan ne päälle, että näätte kunnolla :-)

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!