© Layout by Julia E.

13.1.2011

my best friend

"me ollaan niinku kengät, ilman toista ei voi lähteä mihinkään"

mun tekee nyt mieli kertoa mun parhaasta kaverista, eli pauliinasta (<3), koska mä tänään todella pitkästä aikaa tajusin, kuinka tärkeä se mulle onkaan . en mä osais enään kuvitella mun (aivan tajunnan räjäyttävän mielenkiintosta elämää) ilman sitä :-) me ollaan oltu kavereita jo kahdeksan vuotta, eikä loppua vielä todellakaan näy ! hih . mä haluan että se on mun paras kaveri vielä vanhainkodissaki (jos siis selviän sinne asti) . meillä on ollu tajuttoman monta hyvää hetkee, ei niitä pysty edes laskemaan ! ja meillä on ollu niiin hyviä reissuja (mm. iissä, oulussa, tampereella, vuokatissa), etten ikinä tuu unohtamaan niitä . ja en nyt väitä että tää meidän ystävyys olis mitenkään ihanaa ja mahtavaa koko ajan, vaan kyllä mekin riidellään ja tulee kaikkia tyhmiä juttuja.. mutta silti, ollaan aina selvitty niistä . ja okei, tää kuulostaa siltä ku kertoisin pauliina olis mun poikaystävä tai kertoisin mun poikaystävästä :-D ja emmä tiedä, tuli vaan semmonen olo tänään just, että on pakko ylistää teillekkin, kuinka onnellinen mä oon ku oon saanut just tollasen ystävän :-) ja enkä nyt halua kuvailla tätä niin, että ihanko mulla ei olis muita kavereita :-D tottakai on ! aivan mahtavia sellasia !


kuten tanja, mari & laura <3

mutta mä vaan halusin kertoa, kuinka onnekas ja onnellinen mä tällä hetkellä oon; mulla on ihana paras kaveri, ihana poikaystävä, ja ihanat kaverit <3!

2 kommenttia:

  1. vanni pieni vanupallo<3, oii, söpöä,<3 määkin sua musuka<3 paitsi tuo viimeennen 5leuka kuva, i gonna kill u!!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!