© Layout by Julia E.

29.12.2010

I know everything that shines ain't always gonna be gold







moii :-)
mun joulu meni tosi hyvin, mutta vähän liian nopeeta :o tai siis se vaan tuli, oli ja meni, ennenku ees kerkesin kunnolla tajuta . ja nyt ylihuomenna on uusvuosi ! wow . aika jees, ku oon saanu jo suunnitelmat tehtyä :-)

btw, mä sain joululahjaks tän korun;



vähän oon rakastunu siihen . se on mulla koko ajan kaulassa .
ja sain mä kaikkee muutakin kivaa, mm; shamppoita, hoitoaineita, käsikorun, suklaata, sinkkuelämää 2 leffan, täykkäreitten 6. tuotantokauden, rahaa, astioita jne.

ja tänään kävin alennusmyynneissä paanan ja tanjan kans, ja mukaan tarttu nää;




tuo takki on gina tricotista, ja oikee hinta oli 29.90€, mutta nyt se oli enään
15€ ! ja tuo toppi ei kylläkään ollu alennuksessa, mutta oon jo niin kauan kattellu sitä nii päätin sitte ottaa :-) ja se makso 19.90€ .

mutta nyt mä meen kyllä suihkuun, joten
heihei !


xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!