© Layout by Julia E.

2.12.2010

december








ARGHHHHHHHHHHHHH mua niin ottaa aivoon ! just ku sain lisättyä kuvat ja kirjotettua, nii justiin joo, tää ei suostu tallentamaan tätä ja nyt joudun kirjottamaan kaiken uudestaan (jos ees muistin mitä kirjotin äsken..) ja lisään kuvatki ! ja ei niissä onneks kestä ku 20min ladata-.-'

tää aamuki alko mulla niin huonosti; mä nukuin pommiin ! mun olis pitäny herätä 06:10, mutta mä heräsin 07:10 ja jouduin kauheella kiireellä lähtee kouluun.. -.- meni päivä siinäki melkeen kokonaan pilalle..

btw ! nythän on joulukuu . jeejee . mä oon ihan innoissani :-) oon ostanut jo melkeen kaikki joululahjatki, hyvä minä !

viime viikko meni mulla ihan kauheen nopeesti ohi, joten siks ei ku pari postausta.. olin ensinnäki kauhian väsyny ja muutenki päivät vaan vilahteli. mutta kävin mä kuitenki mummin kans shoppailemassa ja syömässä, ostamassa joululahjoja ja kampaajalla:-) ja noissa kuvissa, tossa ylimmässä, nii nuo jänskät paljetit on siinä paidan hartioissa, en vaan tajunnu että miten oisin saanu siitä järkevän kuvan..

ja nyt mä meen syömään>
byebye !


xoxo,
fanny alexandra

PS; mullapa on söpöin joulukalenteri !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!