© Layout by Julia E.

20.12.2010

close her eyes






mä oon huomannut yhen jänskän jutun . mä en nimittäin osaa pitää kiinni jostain mitä oon luvannu . esimerkiks mä lupasin kirjottaa tänne lisää perjantaina (vissiinki ?) mutta sitte eilen en enään jaksanut koska olin nii väsyny . justjoooo ! mua ottaa oikeesti päähän :-( tympii jos te kerkeette jo kyllästyä, tai ootte jo kyllästynyt . mä en enään jaksa alkaa lupaileen että kirjottelen tänne jonain tiettynä päivänä lisää (vaikka tiedän että tuun kuitenki tekeen niin..) mutta silti . TAI jos lupaan niin, nii sitte kans kirjotan vaikka kuinka olisin väsynyt jnejnejne . ja yritän olla unohtamatta .

mutta tänään mulla on ollu tooosi kiva päivä :-) heräsin aikasin, menin paanan kans kaupungille ja käytiin robert's coffeessa, ja otin AAAAAAH niin ihanan croissantin jossa oli katkarapuja välissä ! nam ! ja lattee, joka oli aivan kauheeta -.- mutta oli kuitenki kivaa . ja illemmalla tanja ja paana tuli tänne, ja me jaettiin jo toisille lahjat :-) hihii . mä sain paanalta mm. tämmösiä juttuja;




btw, pakko viellä hehkuttaa; aivan mahtavaa ku on joululoma ! saa nukkua pitkään ja silleen . ihanaa ! ja hyvää joululomaa kaikille kenellä se on jo alkanut :-)

mutta mä lopetan nyt,
moimoi !


with love,
fanny alexandra

2 kommenttia:

  1. fanny , sa otit cappuchinooo et lattea! hoooohg½!!!!!!

    VastaaPoista
  2. HAHHAHH ! mä mieteinki että kumpaakohan se oli mitä otin :-DD

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!