© Layout by Julia E.

7.10.2010

joku päivä kilpajuoksu loppuu, eikä olekaan voittajaa ollenkaan

















oikeestaan mun olis pitäny jo eilen kirjottaa, mutta sitte meniki nii myöhään enkä enää jaksanu=( no mutta, toivottavasti tää korvaa sen !

tosiaan, mä olin eilen mun kummitädin kans 'shoppailemassa', eli siis se osti mulle paistinpannuja jne:-D mutta anyway, oli kuitenki kivaa . ja toissapäivänä oltiin juuen porukoilla sokojalla, ja käytiin juuen kans kävelyllä metsässä . se oli mun mielestä jotenki tosi rauhottavaa ja ihanaa . tuli semmonen fiilis että kylläpä on ihana elää ja nähä kaikki se syksyn kauneus metsässä . ja oli tosi kiva päästä pois kaupungista vähäks aikaa ja ihan niinkö olla vaan siellä . btw, sain mää myös hienoja kuviaki otettua, mutta en sitte jaksanu enempää lisäillä ku tuo taas latas vähä hitaasti..-.-'

ja nyt mun on kyllä pakko oikeen hehkuttaa ! kohta nimittäin on joulu ! miettikääs sitä . vähän kivaa ! mä rakastan kaikkia joulumyyntejä, sitä ku ihmiset metsästää lahjoja kaupoissa, ja jopa sitä 'pientä' jonotusta aina kassoilla:--) ja sitteku kaikilla on jouluvalot ikkunassa ja on oikeen pimeetä ja lumi narskuu kenkien alla, owwwow !
mä oon myös keksiny jo mitä toivon joululahjoiks ! en ainakaan onneks yhtään ajoissa.. :-D

esim. tässä olis EHKÄ yks toive;


mä oon aivan rakastunu tollaseen:-)

nojoo, mutta ehkä kuitenki jo liian aikasta alkaa kertoon mitä toivoisin:-DD
mä taidan nyt alkaa syömään jotain ja sitte pitäis värjätä paanan hiukset (huom . oon mestari värjäämään !)


so, byebye honeys !

LOVE,
fanny alexandra

2 kommenttia:

  1. SIENI!! :O onko tuo se auto josa o niitä miehiä? :D

    VastaaPoista
  2. hehee, sieni<3 ei oo !:--D hölömö . tuo on semmonen house of wax auto:s

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!