© Layout by Julia E.

27.9.2010

you may say I'm a dreamer, but I'm not the only one













moikkaaa,
mulle kuuluu nyt kyllä tosi hyvää:-) emmä tiedä oikeen mikä se syy on, mutta varmaanki asiaan vaikuttaa se, ku tiedän että koeviikko on kohta ohi (enää kolme koetta, ruotsi/englanti/matikka) ! ja oon muutenki ollu hyvällä päällä ja nyt varmaan kaks päivää musta on tuntunu siltä että tää elämä luistaa kunnolla:--D vaikka mulla onki aika paljo kaikkee mitä pitäis tehä.. esim. psykologian tutkielma . mutta se on kuulemma onneks joku easy thing !

vähän mää oon löytäny ton ihanan pannan (kuudes kuva), ja sitte just ton harmaan kynsilakan, se on oikeesti joku unelma:-D mun uus suosikki . eikä se ollu ees kallis, vaan 2.90€ ! vaikka äiti on sanonukki mulle että pitäis vähä rajottaa noitten kynsilakkojen ostoa, mutta en mä voi itelleni mitään:--D ainaku löydän joku ihanan värin se on pakko ostaa.. mun listalla olis vielä turkoosi, se on varmaanki ainut väri melkeen mikä multa puuttuu8)

mun mielestä on aivan ihanaa tää syksy nytte ! ei masenna yhtään, ja onneks on ollu just tollasia ihania aurinkoisia päiviä . ne oikeen piristää mua ja oon soooo happy:-) ja anteeks nyt vaan niille, ketkä ei tykkää yhtään talvesta, mutta mun mielestä on ihanaa ku seki tulee, semmosia kivoja kylmiä ja pimeitä iltoja (HUOM. mä sanoin kivoja pimeitä iltoja, vaikka pelkään pimeetä:-D ! mikähän mullaki nyt on ?)

musta muutes tuntuu että nää kaikki viikot menee ihan törkeen nopeeta:o tuntuu just siltä, niinku koko ajan olis viikonloppu ja koulupäivät menis ihan hurjan nopeeta:-)
vaikka eihän siinä mitään valittamista oo .


nyt mää meen kyllä lukeen vähäse ruotsin kokeeseen,
byebye !


xoxo,
fanny alexandra

PS, kohta (kolmen viikon päästä) on syysloma ! wuhuuu
PPS, tossa viimisessä kuvassa tytöt teki mulle hiusrusetin:--)

6 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!