© Layout by Julia E.

12.9.2010

I wear this mask and play this game





^mun vauva oli meillä yötä perjantaina ! awww

meillä piti olla eilen ihan vaan tyttöjen ilta, mutta sitte suunnitelmat muuttuki mutta oli silti kyllä loppujenlopuks ihan kivaaki:-)
ja nyt tulin käymään taas äitillä ku mulla ei vieläkään tosiaan oo sitä mokkulaa.. mutta sen pitäis tulla viimeistään ens viikolla vissiinki, nii sitte alkaa tuleen luultavasti enemmän postauksiaki .
i think so .

mua muutes ahistaa tää ilma . mää haluisin että olis kunnon syksy ! ei mitään tällästä niinku nyt on ollu että joka päivä melkeen +16 ! tyhmää . paitsi nyt on kyllä poikkeus ku sataa ja on kylmä, mutta ei sekään kivaa oo:-D ärrrr
samoja fiiliksiä ?

mä en oikein tiiä mitä kirjottaisin ja kertoisin.. mun päässä pyörii kauheesti ajatuksia ja juttuja mutta en saa vaan niitä kirjotettua, enkä muotoilla oikeilla sanoilla jne . ja kaikenlisäks mua väsyttää ihan hulluna (viime yönä tuliki nukuttua hurjat 5h..) harmittaa:--( mä taidan jättää tän tähän ja jatkaa kirjottelua joku muu päivä ku tää taas sujuis..



love,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!