© Layout by Julia E.

18.9.2010

and you can never break my stride





no eipä noita (hyviä) kuvia ollukkaan niin kauheesti ku muistin.. syynä on kyllä se, etten oo jaksanu nyt vaan oikeen kuvailla mitäääään . oon laiska:-)

olin muuten tänään yhen ihanan pikku vaavelin ristiäisissä:-) ja sitte isi ja hanna käväs kattomassa meijän kämppää ja haettiin mäkistä ruokaa, namnam ! ja mähän tosiaan oon syöny ihan kiitettävän järkyttävästi herkkuja tänään.. mutta onneks meen tän postauksen jälkeen lenkille, saa vaan toivoo että ees vähä kuluis pois:-D

haluatteko tietää mikä mulla on=( ihan järkyttävä
STRESSI ! mä vihaan niin paljo koeviikkoja . argh.. vaikka taisinki tästä jo viime kerralla mainita mutta on pakko vaan vielä sanoo:-D
JA MUA ÄRSYTTÄÄ, nimittäin se, etten oo vieläkään löytäny mitään hienoja korkeevartisia lenkkareita ! äääärrrrrrrr niitä ei löydy mistään.. pitää vaan toivoo että löytäisin (syyslomalla ku mennään tanjan&paanan kans iihin ja ouluun) niin sieltä edes jotku hienot kengät . pistää kyllä niin vihaks . (ja tiiän, tiiän että oon maininnu tästäki jo tuhat kertaa, mutta silti !:-D)

ja nyt taidan jättää ton 'angstaamisen' kyllä tohon .
pitäisköhän sitä nyt lähtee sinne lenkille..? taidampa olla kerranki reipas ja lähteekki:-)


byebye honeys !
xoxo,
fanny alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!