© Layout by Julia E.

2.8.2010

i tammerfors




















ARGHHH,
meinas lähtee järki ku lisäsin noita kuvia.. niitä on kauheesti:--D tai no olis enemmänki mutta jaksaapa lisätä enään .

mutta siis, mulla oli vilppulassa tosi mukavaa ja niin oli myös perjataina tampereella:-) oli ihana shoppailla ja löysinki sieltä sellasta mitä oon koittanu täältä ettiä ! esim, tuo ihana baskeri ja tuo niittivyö:-) ja ton liivin löysin yheltä kirpparilta mäntästä, makso vaan 6e ja just mun kokoa ! vitsi mikä löytö, kannatti kyllä mennä sinne . ainut mikä mua harmitti oli vaan se, ku olin oottanu kauheesti että pääsen gina tricotiin ja sitteku pääsin nii eihän sielä paljo mitään ollu.. tai no tuo neule, keltanen toppi ja tuo jännä toppi missä on pitsiä takana, sormus ja käsikoru oli mun ainoot löydöt sieltä ! ja jaksopa alkaa kaiveleen kaikkia farkkuja ja paitoja sieltä kasojen alta ku kaikki oli myllänny ne.. -.-' siinä mielessä vihaan kaikkia aleita, ku niissä myllätään kaikki vaatteet ja ne on miten sattuu sielä ja joutuu jonottamaan kauheen kauan että pääsis sovittaan vaikka ees yhtä paitaa.. !


mutta eiköhän tää riitä jo, joten
byebye !

LOVE,
fanny



PS; ja ainii !
meinasin aivan unohtaa, mä löysin mun uuden rakkauden sieltä myös ! ja ne on tosi hyvät jalassa, ei lonksu yhtään tai mitään;

3 kommenttia:

  1. ^ hymiö kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

    VastaaPoista
  2. joo siis mä näin ton hymiön jo kaua sitte, mutta en tajua että mitä meinaat sillä:-)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!