© Layout by Julia E.

28.7.2010

what do you think that ya looking at















mooi:---)
mä oon jo suoraan sanottuna innoissani ! me nimittäin lähetään huomenna aamulla sinne vilppulaan (eli se meinaa sitä että mä joudun herään ihan törkeen aikasin..), ja sitte me käydään perjantaina shoppailemassa tampereella ! wouuu . ja mummi(<3)anto mulle vielä tarpeeks shoppailurahaaki ! mä oon oikeesti niin innoissani .
tässä pieni lista siitä, mitä aion ettiä sieltä;

-ihanat korkeevartiset lacosten lenkkarit syksyks jotka näin lehdessä,
-uudet uggit talveks,
-farkut,
-jotain kivoja koruja & vaatteita:-)

ja on muutenki tosi kiva päästä vähäks aikaa pois kokkolasta ja näkeen uusia paikkoja ja shoppaileen uusiin liikkeisiin, eikä aina vaan näihin tylsäks käyneisiin samoihin, ja plussaa on myös se, että saa vähä erilaisia vaatteita mitä kaikilla muilla täällä on . eli ei tartte olla ihan massaa:--)

me käytiin muuten maanantaina power parkissa, ja mama osti mulle sieltä yhestä liikkeestä ton söpskän sormuksen (kolmas kuva ylhäältä:-) .
eikö ookki ihana ?


btw, vähän huippu kappale, kannattaa kuunnella;
yolanda be cool ft. DCUP - we no speak americano

mä meen nyt jatkamaan kynsien lakkausta ja pakkaamista huomista varten,
byebye !

xoxo,
fanny alexandra


PS, mulla saattaa kestää ennenku kirjotan tänne uudestaan=( saa nyt nähä, joko sunnuntaina tai maanantaina tulee viimeistään uus postaus ! olkaa tarkkana ja koittakaa kestää hanit !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!