© Layout by Julia E.

19.7.2010

don't you think I can see








JEE,
mulla on huomenna viimine työpäivä tältä viikolta ja jatkuu vielä ens viikolla ehkä, mutta toivottavasti ei että saisin olla lomallaki:---D
ja btw eikö ookki söpöjä kuvia ? mä sain ton käsikorun mamalta 'tuliaiseks', ku ne oli siellä tampereella, ja se on aika söötti:-) harmi vaan että siitä tuli tänne noin huono kuva..

arvatkaa muuten mitä mä en enään oota melkeen yhtään ? sitä, että täytän 18 ! en tiä, mutta se jotenki ahistaa mua.. ku miettii että pitää alkaa maksaan kaikkia laskuja jne . tyhmää ?:-D mutta onneks siihen on vielä melkeen vuosi, ehkä se ei sitte tunnu niin ahistavalta:--) tai no, onhan siinä hyviäki puolia .



rakkaudella,
fanny

ps. mua ÄRSYTTÄÄ se että kohta alkaa koulu !
samoja fiiliksiä ?

2 kommenttia:

  1. tääl on neljän kav3eriporukka stadist joka diggaa tätä blogii nii kybäl et toivotaa enemmän postauksii! rakkaudel stadilaiset

    ps. onksul poikafrendii???

    VastaaPoista
  2. heippaaa:-)
    ai ku kiva että te tykkäätte ! ja kiitos että jaksatte lukee tätä:-) ja joo, mä tiedän että mun pitäis kirjottaa tänne useemminki mutta en vaan aina jaksa.. mutta yritän ruveta useemmi postaan .

    ja ps, on mulla poikakaveri:---)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi♥!