© Layout by Julia E.

3.6.2010

G'dayyyy






















jännääää ! sillon ku päätin tehdä tän blogin nii aattelin että kirjottelen tänne joka päivä:o ja nyt viimisin päivitys on 3 päivää sitte ? mutta anteeeks, ei aina oo sellasta kiinnostavaa kerrottavaa tai sitte ei vaan aina jaksa kirjottaa.. :b
mutta joo, eilen oltiin juuen kans iltatorilla ja oli ihanan lämmin ! ja vasta eilen tajusin silleen oikeesti että kesä on tullu vihdoin8)
ja sitte eilen olin myös tyttöjen kans kahvilla juhlimassa paanan synttäreitä, jeee,
oli tosi kivaa:-) mulla on muutenki maailman parhaimmat kaverit .

tänää oltiin juuen kans kaupungissa ja ostin farkut+ihanan raitapaidan:-)
pitäis vielä löytää jotku hienot farkkushortsit ja olkihattu ! hahah, siinä on mun seuraavat ostokset:-D ja sitte vielä ehkä jotkut kengät.. vaikka äiti on sanonu että mun pitäis rajottaa kenkien ostoo, ku mulla on jo ainaki 25 paria, hehehhh.. mutta minkäs sille voi, ja eikö se oo muutenki sillee että niitä ei oo ikinä liikaa ?










mutta yks juttu mua kyllä ärsyttää, nimittäin se ku oon jääny ihan koukkuun täydellisiin naisiin ja se on juuen vika, ku meni ostaan mulle niitten tuotantokausia synttärilahjaks !:-D no ei, se oli tosi hyvä lahja:-)

mutta nyt mun pitää kyllä mennä, ku pitää keretä vielä käydä lenkillä ja mennä sen jälkeen tanjan, paanan ja juuen kans leffaan kahtoon sex and the city 2 !


xoxo,
fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!