© Layout by Julia E.

12.6.2010

c:









musta ei tunnu yhtään siltä että on kesäloma:O
ja kaikenlisäks mua ärsyttää se ku oon jääny AIVAN koukkuun tommoseen mansikka-jukurtti suklaaseen !
no okei, mutta ehkä nyt lopetan tollaset negatiiviseen
suuntaan menevät jutut:-D
mä oon muuten ostanu sellasen ihanan kesä hatun ! sellanen jänskä olkinen.. hmm en osaa selittää:-D mutta ehkäpä näätte siitä kuvia joskus täällä:-)

taas on vähä jääny tää kirjottelu tänne.. mutta on ollu nii paljo tekemistä enkä ees oo ollu paljoo koneella, mutta nyt lupaan oikeesti alkaa kirjotteleen vähintään 3-4 kertaa viikossa(8

tässä vähän listausta siitä, mitä mun pitäis vielä kesäks ostaa;
- FARKKUSHORTSIT !
- uudet aurinkolasit (vaikka niitäki on jo yli 10 kappaletta) :b
- kahet uudet kengät; korkkarit ja ballerinat
- toiset bikinit
eikä vissii muuta ?

mutta nyt mä meen käymää äkkiä kaupassa ja sitte otan koko illan iha rennosti ja katon täykkäreitä, jeij 8)

LOVE,
fanny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi♥!