© Layout by Julia E.

28.5.2010

:b


moikkaaaa=)


tässä ensi vähä kuvia eiliseltä;





eilen oli tosi mukava päivä, olin paanan kans ja oli muutenki sellane
hyvä fiilis:----)
tai no, lukuunottamatta aamusta matikan koetta, mutta muuten juu . ja tänään olin muute tosi ahkera ! heräsin jo 07.30 (!!!) vaikka mullon vapaapäivä, ja kävin lenkillä, värjäsin äitin hiukset (oon mestari värjään, jeijj), datasin ja menin äitin kans kauppaan :----) ja löysin ihanat kengät ! pakko käydä ostaa ne tänää, heheh, mutta annan siihe ittelleni luvan koska mun on ollu pakko löytää jotku kengät ja ensin meinasin sellasia pinkkejä vagabondin korkkareita, mutta nää toiset on kyllä hienommat, hihii . ja kyllä, oon kenkäfriikki:---)
btw, vaikka muuten oon ollu tänää reipas, nii en kyllä aijokkaan avata äikän tai historian kirjoja, ei oikee kiinnosta . oikeesti, olispa jo kesäloma ! ei tarttis enää lukee kokeisiin eikä stressata mistää.. sais vaa olla ja rentoutua..


mutta joo, mä meen nytte pakkaamaan > meen mun poikaystävän kans hoitaan kissoja viikonlopuks.. :---D hahhah,

bye !

~ fanny

2 kommenttia:

kiitos kommentistasi♥!